Her işletmenin bir iş akışı muhakkak vardır. Bu akış esnasında oluşabilecek zaman kaybını, gözden kaçan işleri, unutulan görevleri, kaybolan katma değerleri sıfıra indirgemek, işletmeleri yoğun rekabet içerisinde güçlü kılar.
İş akışınızı en yüksek performans ile yönetebilmek için ihtiyacınız olan ürün ve hizmet kalitesini size sunmak için daima hazırız.
Gelin tek bir ekranda, kolay kullanıma sahip nasıl formlar oluşturabiliriz, süreçlerinizi nasıl maksimum verimliliğe kavuştururuz biraz inceleyelim.
Hoş görünümlü sekmeler ile, bir çok işlem tek ekranda gerçekleştir
İçerisinde bulunduğunuz iş akışını bölümlere ayırarak, tıpkı size özel yazılmış bir yazılım ürünü ortaya çıkarabiliriz.
Aday müşterileriniz, aday müşterilerinize ait ilgili kişilerin bilgileri, müşteri analiz raporlarınız, müşteri geri bildirimleri gibi bir çok işlemi tek bir ekranda sizlere sunabiliyoruz.
Dinamik tablolar ile zaman kaybını engelle
Bir birine entegre şekilde çalışan, birden çok tablo ile anlık olarak filtrelemeler yaparak vakit kazanmak kulağa hoş gelmiyor mu? Müşteri listemizde, her hangi bir müşteriyi seçtiğimizde hemen alt tabloya o müşteriye ait teklifler listelense, hatta teklif seçtiğimizde de hemen alt tabloya da teklif detayları dökülse, evet işlerimiz kolaylaşır zaman kaybı minimum seviyeye iner.
Hatta her bir tabloyu, anlık olarak; dilerseniz excel dosyasına dönüştürüp indirebilme dilerseniz form tasarımınıza uygun bir şekilde ilgili kişilere mail olarak gönderme şansınız var desek? Artık iş akışlarınız, daha verimli olacak demiştik.
Açılır Pencereler ile Ekstra İşlemler
Tek bir ekranda, açılır pencereler kullanarak daha fonksiyonel çözümler üretebiliriz.
Aday müşterilerinizi, tekliflerinizi ve teklif detaylarınızı incelerken aynı ekran içerisinde açılır bir pencere ile yeni teklif kayıtları oluşturabilirsiniz.
Anlattıklarımız ve anlatacaklarımız ile akışlarınızı kolaylaştırmak ve daha verimli hale getirmek için, lütfen bizimle iletişime geçin.
Comentarios